Facebook alışverişe el atıyor!

facebook alışveriş Facebook milyonlarca kullanıcısı ile günümüzün en büyük sosyal ağı. Şimdilerde e-ticaret uygulaması ile kullanıcılarına alışveriş yapma olanağı tanıyacak olan Facebook, web yazılım da değişiklik yaparak “satın alma” butonunu test etmeye başladı.

Dünyanın en çok ziyaret edilen ve en çok üyeye sahip (1.3 milyar) sosyal paylaşım sitesi Facebook, sitenin sağ tarafında yer alan reklamları ile ziyaretçileri alış veriş yapmaya yönlendiriyordu. Ancak başka bir siteye yönlendirme ile gerçekleştirilen bu uygulama satın alma butonunun aktifleşmesinden sonra değişecek. Satın alma butonu sayesinde site içinde yayımlanan reklam ve paylaşımlar üzerinden pazarlanan ürünlerin kullanıcılar tarafından satın alınmasına olanak verilecek.

Bu bağlamda kullanıcının işini kolaylaştıran ve rahat alışveriş yapmasını sağlayan yöneticiler, güvenlik için de sıkı önlem almış durumdalar. Henüz deneme aşamasında olan bu uygulamayla Facebook da gelirlerini katlayacak.

E-Ticaretin Dayanılmaz Hafifliği!

facebook satın al butonu Facebook sahip olacağı uygulama ile kullanıcılarına daha rahat alışveriş imkanı sağlarken artık günümüzde her markanın bir e-ticaret sitesi oluyor. Bu durum bir zorunluluk haline bile geldi. İnternet kullanıcıları bir tıkla diledikleri ürünü ve hizmeti satın alırken zamandan tasarruf ediliyor, firma gelirleri artırılıyor.

Büyük ve küçük çapta üretim yapan, markalaşan ve markalaşma aşamasında olan firmalar; e-ticaret uygulamaları ile:

  • Daha çok kişiye ulaşıyor.
  • Potansiyel müşterilerini ikna ediyor.
  • Zamandan tasarruf ediyor.
  • 7/24 reklam yapma olanağına kavuşuyor.
  • Cirosunu artırıyor.
  • Sosyal medya dahil farklı ağlarda adını duyurabiliyor.
  • Hızlı ve etkili tanıtımlar yapıyor.